Full fart framåt!

2012 kommer att bli mitt bästa år på länge, det känner jag på mig!
Det har i alla fall börjat i ett rasande fort och positivt tempo. I helgen var det kongress med Vänsterpartiet.
Lilla jag var föreslagen av valberedningen som ersättare i partistyrelsen.
Jag fick näst flest röster i den omröstningen och kommer sannolikt att få gå in som ordinarie nästan hela tiden!
Jag har inte riktigt fattat än vad det innebär men roligt är det, har inte kunnat sluta le sen det hände! Det var min allra första kongress och jösses vilken kongress sen! Så mycket kloka människor, roliga och inspirerande, på en och samma plats.
Själv höll jag två anförande under motionsbehandlingarna. Jag har inte vågat se dem i TV(vet förresten inte om de ligger kvar på nätet), men det kändes bra och jag fick bra uppbackning av finaste partikamraterna!
Imorgon ska jag på min andra intervju för ett vikariat som jag har sökt. Jag har en schysst känsla för att jag kommer att få det, men jag väntar en stund med att jubla.
Om 9 dagar förändras mitt liv ytterligare. Då ska jag in och opereras. Förminska magsäcken. Förhoppningsvis leder det till att det blir mycket mindre av mig, men det som blir kvar är jävligt bra! Nu kör vi så det ryker!
Kommentarer
Postat av: Jessika Svensson

Håller tummarna att året fortsätter bra och att du får vikariatet. I ps kommer det att bli succé; det är ju ingen tvekan. När det gäller magsäcksoperationen låter det stort och lite jobbigt och själv kan jag inte tänka mig att det går att få för mycket av dig, men hoppas allt går vägen. Du är jäkligt bra hela du i alla format! Japp, kör så det ryker!

2012-01-09 @ 20:06:43
Postat av: Veronica

Tack Jessika! <3

2012-01-09 @ 21:09:16
Postat av: Andrés Esteche

Bra där! Tack för dansen!

2012-01-10 @ 01:21:14
URL: http://andresesteche.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tänker på dig och önskar dig all lycka med 2012 och operationen. Slut knaprat på godis, vin öl.....men kvinnor och sång får du fortfarande pyssla med. ;-) sköt om dig och ha det bäst

2012-01-12 @ 22:32:02
Postat av: Kikksila

Lycka till med allt!

2012-01-16 @ 14:38:37
URL: http://kikksila.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback