È vi ihop - Ska vi åka till IKEA

Lördag. Efter en fredagkväll när jag släppte loss lite i dietandet är jag nu tillbaka på banan igen.

Det går egentligen löjligt bra, så jag fattar inte varför jag gör avsteg egentligen?
Vägde mig i veckan och det visade typ plus minus NOLL efter fyra veckor med måltidsersättningar och mindre mat plus simning.

Ett avbräck helt klart!

Mitt hopp står till att det var fel på just den vågen. Den 13 oktober ska jag tillbaka till doktorn och få min dom
- blir det gastric bypass eller blir det inte?

Om inte, så måste jag ha en plan för hur jag ska läöra mig älska mig själv ändå, annars lär de närmaste 25-30 åren bli helt outhärdliga!

Nåväl, idag ska maken och jag göra vad de flesta brukar beteckna som det ultimata relationstestet: Vi ska åka till IKEA!

Nya mattor och nya lampor står på inköpslistan, men vi ska även titta på ny köksmöbelgrupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback