Stoppa gärna tiden...någon!

Jag insåg just att det var ett tag sen jag skrev.
Det beror antagligen på att det är ganska hektiskt just nu.
Mycket politik och mycket träning.

Jag har ju börjat simma, ett par kilometer i veckan, och mellan simturerna så är det möten, funderingar kring debattartiklar, fler möten, lite partiledarkandidatutfrågningar och konferenser.

Imorgon åker jag till Västerås för att träffa kamrater från kommuner och landsting runtom i landet.
Det ska bli jätteinspirerande faktiskt.
Nu måste jag packa vidare.

Jag lämnar bloggen idag med lite Lars Winnerbäck - som jag ska se och höra live på söndag.
När jag misströstar och vill flytta ifrån Stockholmsregionen brukar jag tänka på hur lättåtkomligt allting är här.

Konserter, t ex.

Kommentarer
Postat av: Björn Thorén

Hej och hallå där!



Underbar låt. Det var vansinnigt längesedan jag var på konsert med svenska musiker. Jag såg Ziggy Marley i somras på Grönan men innan det var det nog år sedan. Fattar inte varför?



Ha en trevlig helg.



Kram!

Nalle

2011-10-07 @ 23:50:50
URL: http://bjornthoren.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback