Den sista dagen på jorden

En galen professor(till) har nu kommit med profetian att jorden går under imorgon.

Med tanke på den sensaste tidens nyhetsflöde så kanske han inte är helt fel ute.

Det är sexgalen IMF-ordförande, en svensk statschef med tvivelaktigt umgänge, som gör tvivelaktiga saker,

svenska Migrationsverket som tar Bamses hjälp att sprida helt felaktiga bilder av asylprocessen i Sverige,

socialtanter i Skåne som åker hem till folk och snokar runt i kylskåpen.
Hey, kom just på en sak apropå det: TV gjorde en kändisserie för några år sen som hette
"Här är ditt kylskåp" - kanske nåt som socialtjänsten i Landskrona nu gjort sin egen lilla spin-off på!

Nåväl, själv tror jag inte på jordens undergång i den explotionsartade varianten. Men som det ju verkar på all galenskap som florerar så är vi på väg dithän, sakta men säkert, ändå.

Själv har jag idag för ont för att ens orka bry mig att det eventuellt skulle vara den sista dagen på jorden.

Jag gör som jag brukar på fredagar. Tar ett glas vin, lyssnar på musik och älskar(med) min man! :)



Kommentarer
Postat av: Kikki Landskrona

Ska vidarbefodra tipset till soc!

2011-05-26 @ 14:46:10
URL: http://kikksila.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback