Det man har lovat

Häromdagen lovade jag att jag skulle publicera bilder från Kompledigt-festivalen, som jag och Conny var på i helgen. Här är de:

Elsa Sjögren


Christian Kjellvander


Kajsa Grytt


Stefan Sundström


Dan Viktor


Jack Vreeswijk


Fredrik af Trampe

Oscar Danielsson


Jan Hammarlund


Nina Ramsby


Love Antell


Idiotteatern


Sara Löfgren


Johan Johansson och Rickard Donatello


Caj Karlsson och Johan Glössner - Revolver Blå


Peter Faxwall


Sanna Carlstedt


Roger Karlsson


Så...nu var det gjort! =)

En annan sak som jag har lovat mig själv och faktiskt också min assistent och vän, är att jag skulle börja simma.
Trots 7 år i den här kommunen så har jag inte en enda gång varit i badhuset. Det har jag idag. Det funkade hur bra som helst och nu har jag kommit igång med veckomotion, som är bra och dessutom rolig! Idag blev det 600 meter i bassängen och jag är mäkta stolt över mig själv!

Någon bild från dagens begivenhet har jag inte, men väl på min otroligt snygga baddräkt, utan mig i den. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback