Osorterade tankar

I och med att jag fick hjälp med att fräscha till min blogg, så lovade jag också mig själv och dem som eventuellt läser det jag skriver här, att jag skulle skriva inlägg mer frekvent än vad som varit fallet den senaste tiden.

Idag finns det egentligen rätt mycket att skriva om: Sossarnas korta vänstersväng och Weidelich euro-svammel, mitt eget partis inställning till svenska JAS-plan i Libyen eller för den delen den pyrande diskussionen om surrogatmödraskap.

Här i min kommun är majoriteten av partierna på väg att sälja ut ännu fler av allmännyttans lägenheter.

Så nog finns det ämnen att ha åsikter om!

Problemet är att jag inte kan sortera ut den ena tanken från den andra.

Spelar en trudelutt istället:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback