Jisses!

Min vädjan om hjälp med att pimpa bloggen gav resultat - eller hur?! Min vän Sussie anammade mitt desperata vädjansrop och se så snyggt resultatet blev!!! TACK Sussie!!!!


Så nu kan jag kicka igång med mina små, medelstora och jättestora analyser över tillvaron. Välkommen att följa med mig, du som är ny och du som följt mig ett tag och bara väntat på att jag ska få ur mig nåt här på bloggen - Välkommen tillbaka!

Idag likt alla andra dagar har det blivit en del politik.

I eftermiddags intervjuades jag för lokaltidningen om hur vi i Sundbyberg arbetar med funktionshinderfrågor. Den sortens frågor har jag fått tusentals gånger, som representant för gruppen "personer med funktionsnedsättning", men den här gången blev jag först och främst intervjuad i min roll som politiker - och det kändes skönt på nåt vis.

Nu ikväll anordnade Vänsterpartiet i Sumpan en diskussionskväll om ungdomsarbetslöshet. Informativt och mycket peppande. Eftersom borgarna har resignerat på det området också, så har vi, som Marielle uttryckte det, straffsparksläge nu.

Det är spännande och roligt med politik - på riktigt tycker jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback