Blaj

Har varit ohjälplig och otröstlig några dagar nu. Förkyld. Visserligen absolut ingen katastrof av större dignitet men jag blir helt sänkt, även utan feber, när jag är förkyld. Usch! Jobbigt! Så jag spenderar min tid i antingen sängen eller framför datorn - ibland "multi-taskar" jag och gör både och samtidigt. Men hey, jag är ju kvinna!

Dagens stora fråga i bloggosfären tycks annars vara om det heter ostbågar eller ostkrokar. På den punkten är jag konservstiv, men vad tycker DU?

Nej nu blir det horisontalläge igen. Lämnar bloggen med min stora kärlek, näst efter den självklara förstås!:

Kommentarer
Postat av: Anna

självklart heter det ostbågar. krokar är något helt annat. Kyra på dig

2010-12-06 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback