Tiden går

Nu sitter jag här. Kvällen före min 37e födelsedag.

Jag har alltid älskat min födelsedag.
Julen kan kvitta för den tillhör ju alla men min födelsedag är bara min.

Men nåt konstigt har hänt under senare år.
Jag har blivit egentligen totalt likgiltig inför det faktum att jag blir ett år äldre.
Enligt min egen självbild blir jag ändå aldrig äldre än 17 - men jag är så klart mycket klokare nu än då! *S*

Hursomhelst så inträffar ju dagen vare sig man vill eller inte, så då gör jag väl det bästa av den och om sanningen ska krypa fram ur sin mörka håla, så hoppas jag ändå på att i alla fall någon uppmärksammar att det är min egen dag imorgon!


     

                                    
Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis och stor kram!



2009-05-15 @ 07:53:57
Postat av: Therése

Grattis på födelsedagen! Jag firade min födelsedag igår - 39 år. Vi har aldrig träffat varandra men jag har läst din blogg ganska länge nu. Jag är en ensamstående kvinna - nyligen separerad, som är född med rmb. Hör gärna av dig om du vill.



Vänliga hälsningar från mig till dig.

2009-05-15 @ 08:34:31
Postat av: Tina

Grattis!!!



Nu är klockan efter 00:00 så det är din födelsedag nu, hoppas du får en superbra dag med tårta och många presenter.

2009-05-16 @ 00:27:02
URL: http://tinasanteckningar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback