Känner du mig?

I brist på annat intressant att skriva just nu - livet består mest av hushållsarbete och möten, inget kul att skriva eller för den delen läsa om - så "snodde" jag detta av Embla , svaren är dock mina egna:

1. Hur gammal är du om fem år?
42 år - holy s**t!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Conny

3. Hur lång är du?

       155 cm                                                                                                                                                                      

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Bee Movie

5. Vem ringde du senast?

Conny

6. Vem ringde dig senast?

Conny

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Jag rensar inkorgen ofta så jag vet faktiskt inte vad det stod

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror på humör

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda tack och lov...

10. När såg du senast din mamma?

2 maj

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå

12. När vaknade du i dag?

5 när Connys klocka ringde första gången

13. Vilken är din favoritjulsång?

God rest ye merry gentleman

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen, den nya soffan och nåt ställe som är varmt och soligt

15. Vilken plats föredrar du minst?

Nåt kallt ställe

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Ingen aning, hoppas jag mår bra bara.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret och döden

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

En rolig historia jag läste

19. Hur stor är din säng?

160x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?

4 st

23. Hur många landskap har du bott i?

Tre: Halland, Bohuslän och Uppland

24. Vilka städer har du bott i?

Halmstad, Strömstad och Sundbyberg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor

26. Är du social?

Ja det vill jag påstå

27. Vilken är din favoritglass?

Chokladglass och Äppleglass från Levinskys i Solna

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Paj och vaniljsås


29. Tycker du om kinamat?

Sådär, har nog förätit mig på det

30. Tycker du om kaffe?

i mycket små mängder

31. Vad dricker du till frukost?

Apelsinjuice

32. Sover du på någon särskild sida?

Vänster


33. Kan du spela poker?

Inte lysande bra

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja oftast

35. Är du en beroendemänniska?

Ja jag tror att jag är en beroendetyp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Min farmor hade samma födelsedag som jag

37. Vill du ha barn?

Ja det skulle jag gärna vilja ha

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, lite tyska, kan förstå norska och danska, men inte tala själv.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja jag har klippkort på KS

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet om det är rent

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Restaurangbesök

42. Äger du dyrbara smycken?

Ja en del guld

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

CSI NY, NCIS

44. Kan du rulla med tungan?

ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Skrattar mycket med Micke

46. Sover du med gosedjur?

Har två som ligger på sängen, men aldrig när jag ska sova

47. Vad har du för ringsignal?

Fablernas värld

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

En rödrutig klänning

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En paket tranbärsdricka

50. Flirtar du mycket?

Omedvetet kanske.

51. Kan du byta olja på bilen?

Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej men det är nog ren tur.

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Håller på med "Håll med eller håll käft".

54. Läser du dagstidningen?

På nätet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Lite trångt va?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Inköpslistan till affären

59. När var du i kyrkan senast?

den 16 juni 2007, på mitt och Connys bröllop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Bengt Elfström och Leif Tiverman

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Ett par nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Conny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback