Semesterstängt

Den uppmärksamme har lagt märke till att det varit rätt tyst på den här bloggen ett tag nu.
Jag tragglar på med min diet och det går bra, nu när de första abstinens-dagarna är passerade.

I övrigt händer det inte så mycket. Eller så gör det det, bara det att jag inte har nån vidare lust att reflektera kring tingen omkring mig. Politiken i kommunen har tagit semester, i alla fall den delen jag är inblandad i, och de övriga föreningslivet också - nästan.

Jag har ett föreningsuppdrag som tycks trotsa värmeböljan och vår längtan ut och insisterar istället på möten hit och dit. Men jag får väl ta det då.


Rubriken säger Semesterstängt och det kanske det kommer att bli här på bloggen - eller inte. Just nu känner jag inget överväldigande behov av att skriva av mig, så då blir det lite mindre bloggeli-blogg än annars.

Den som vill hålla kontakten med mig kan med fördel göra det på traditionellt sätt.

Ha det gott tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback