Lite av varje

Efter de senaste dagarnas familjemys och trevligheter med bröllopsdagar och andra saker, har vardagen återvänt och jag har suttit på konferens om Independent Livings framtid i snart 2 dagar.

Spännande visserligen, men hjärnan vill inte riktigt ta in allt.

Mentalt är jag redan på väg ner till Halmstad. Vi ska ner i eftermiddag och imorgon firar vi med mamma, morbror och moster. Det ska bli jättemysigt.

Vi ska också hälsa på Hanna och hennes familj.

Annat som händer just nu är att jag har oerhörda problem med min kropp.
Jag har insett att jag måste måste måste igång med dieten igen och träningen!

Jag ser ut som Barbamamma nu!





Men men, det får bli efter Midsommar - nu ska det bara mysas, ätas och drickas gott!!

Trevlig midsommar och krama varandra i trafiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback