Rapport från en sjuksäng

Det blir ingen amputation av foten. I alla fall inte just nu. Doktorn ringde idag och vi tog gemensamt beslutet att skjuta på det tills jag är mentalt och fysiskt fräschare.

Värken i sidan är inte helt borta, men jag behöver i alla fall inte ta så mycket smärtis som innan och det är bra. Jag börjar känna mig förslappad och otålig och det är väl också ett friskhetstecken så gott som något antar jag.

Idag har jag bara legat i sängen hela tiden fram tills nu. Jag ringde mamma så hon fick kicka igång mig lite - hon är bra på sånt även på 55 mils avstånd! *S* Så nu är jag uppe och ska fixa lite här hemma innan Conny kommer hem.
Mirro gick tidigare idag - hon skulle till doktorn med en sjuk liten Carmen. Mirro har minsann inte haft mycket på agendan idag! Sett mig sova, typ! Imorgon blir det ändring!!

Ikväll kommer min nya assistent hit. Mitt i allt sjukhus-tjafs har jag rekryterat en ny assistent - med mycket god hjälp av Pia också! Så idag välkomnar jag Sara ombord och hoppas att den delen av mitt liv nu ska lugna ner sig så jag kan blicka framåt lite. Jag behöver det!

Om ett par veckor firar Conny och jag att det är fem år sen vi träffades! Att tiden har gått så fort! Jag fattar det inte egentligen! Jag skulle vilja överraska honom med något riktigt riktigt romantiskt - för att visa honom hur betydelsefull han är för mig! Har nån någon idé? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback