Ljuset i slutet av tunneln

Det känns som att återvända från en högst ofrivillig semester i Dödsriket....eller nåt.....I alla fall är det ett helvete att inte kunna vara uppe ur sängen mer än 10 minuter i taget, innan jag förgås av smärta! Men nu äntligen ser jag slutet!!

Jag ringde sjukhuset idag och fick veta att jag ska opereras den 16 februari. Bra sätt att fira pappa och Lena.....Jag har också äntligen fått gehör på sjukhuset för att jag faktiskt har så ont som jag säger, så nu har jag fått recept på Dexofen, som jag hoppas ska räcka tills jag ska läggas in.

Så slutet på pärsen är nära och jag känner mig mer levande idag än jag gjort de senaste veckorna! Jag måste också kämpa på för Connys skull - han ska inte behöva dra hela lasset själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback