Livet är stenkul....del femtielva!

Nu är jag inlagd på KS...igen! Det är ett smärre under att jag är så med i matchen som jag är, med tanke på allt de har tryckt i mig det senaste dygnet.

Igår hade jag informationsträff på eftermiddagen för de tjejer som sökt jobbet som assistent hos mig. Jag skulle haft mötet i fredags, men fick ju åka in akut med njurstens-smärtor då också.

Mötet gick bra, men efteråt smög sig värken på mig igen för att bara en stund senare slå till med full kraft! De tabletter jag fick i fredags hjälpte inte ett skit och jag var tvungen att ringa ambulans.

Efter att ha försökt ett antal gånger att sätta nål i mina tunna taskiga kärl, tröttnade ambulanskillen och sa att nu fick vi åka in snabbt till KS så de där inne kunde se till att jag fick smärtstillande så fort som möjligt. Hans kollega tog honom verkligen på orden och det blev både blåljus och sirener in till akuten!

Och nu ligger jag här, på avdelning och delar rum med en kvinna som verkar ha vansinniga smärtor hon också.
Doktorn väntar jag fortfarande på, så att jag får veta vad de ska göra med mig och tills dess kan jag bara ligga här.
 
Conny kompade imorse och kunde som tur var komma hit med toalettgrejor och lite annat livsnödvändigt, som rullstolen och datorn, innan han hastade vidare till jobbet.

Mirro kommer och jobbar hos mig här på sjukhuset idag och det är skönt att ha henne här, för nån personlig assistans får man ju inte av personalen här precis.......
Kommentarer
Postat av: Therése

Krya på dig! Du behöver dina krafter inför din kommande operation. Hoppas att du nu har fått den smärtlindring du så väl behöver.



Vänliga hälsningar, från en "medsyster".

2009-01-13 @ 09:25:06
Postat av: Emma W

Usch, hoppas du mår bättre snart! Kram

2009-01-13 @ 21:49:20
Postat av: Karin

Hejje...klart jag kan...kika på designen som ligger uppe nu å va me å tävla..))

2009-01-14 @ 21:43:45
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack själv :-) Trivs riktigt bra !!!!!

2009-01-16 @ 08:17:18
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback