Livet är stenkul!

Nu har njurstenarna verkligen slagit till med full kraft och de gör just nu mitt liv till ett smärre helvete!

Igår skulle jag hållit möte med de assistent-kandidater som sökt jobb hos mig. Istället fick jag tillbringa hela dagen, närmare 7 timmar, på KS akuten!

Stenarna i mina njurar har tydligen både ökat i storlek och antal. Nu kommer det i alla fall hända saker hoppas jag. Remiss till Huddinge där de på kemisk väg ska pulvrisera mina stenar.

Men de jävlarna återkommer ju hela tiden! Vad göra åt saken, liksom? Har någon nåt husmorstips så tages det härmed emot mycket tacksamt!

Mycket annat har inte hänt i min tillvaro just nu, återkommer med mer när jag har nåt....Fridens liljor alla och en var!
Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy, vad jobbigt!! Hoppas du blir av med dem snabbt!! Synd att jag inte e kvar på ks akuten så jag kunde ha tittat till dig!!

Kram

2009-01-11 @ 03:21:39
URL: http://mrsmorgan.blogdrive.com/
Postat av: Therése

Hej! Tycker synd om dig, har själv "bara" haft stenar vid ett ynka tillfälle och de togs bort via operation ganska så smärtfritt. Peppar, peppar..



Kramiz från en för dig okänd "medsyster"..

2009-01-11 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback