Mycket tokigt blir det......

Genomförde precis en anställningsintervju i telefon, liggande i min sjuksäng. Det gick det också!

Annars ligger jag här mest och funderar på tokigheterna som händer:

* Karolinska sjukhuset hämtar mat från andra sidan stan till sina patienter - Varför??
* En kvinna aborterar två foster för att hon ville ha en son och bara fick döttrar - Varför??
* En familj i norra Sverige har tio barn och jag kan inte ens få ett - Varför??


Ja det var väl de tokigheter jag kom på just nu...det kommer garanterat fler!

Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej!



Jag hoppas att du får tjänsten du sökt idag. Det är starkt av dig att genomföra den via telefon från sjuksängen! Även jag är barnlös och det är en stor sorg - förstår dig så väl. Jag är några år äldre än dig och får väl så smått börja inse att det nog inte kommer att bli några biologiska småttingar för min del. Kram från mig till dig.

2009-02-19 @ 12:50:06
Postat av: Emma W

Fy fan... Jag blir galen av att höra sånt. Som sagt, så finns det massa fina människor som inte kan få barn. Usch!

2009-02-19 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback