Så VITT jag vet

Jag är fortfarande i princip fast i lägenheten. När Conny drar omkring på mig ute kommer jag nånstans - annars inte.

Därför var det tur att han var med igår, när vi hade bokat in julbord med assistenterna på Grand Hotel i Stockholm. Grand Hotel är typ det finaste hotellet i stan där alla stjärnor bor när de spelar i Sverige.

Tyvärr kunde inte alla mina tjejer förlja med men vi andra roade oss kunligt minst sagt! Redan ute på gatan mötte hotellpersonal upp oss och sen var det service rakt igenom hela kvällen. Underbart! Maten var galet god och drickan likaså.

Skönt att kunna göra såna saker för de personer i mitt liv som faktiskt är en förutsättning för att jag ska kunna leva det liv jag vill.

Idag har jag fått lida för att jag var ute igår antar jag. Jag har i alla fall legat i sängen hela dagen och tabletter hjälper inte nåt vidare....

Tur att Sara är här så jag kan få nåt gjort i alla fall.

Jag har börjat packa nu och tror nog att jag är klar. Mitt stora problem när jag packar är att jag antingen tar för mycket med mig som jag måste hänga upp och lägga in igen när vi kommer hem eller så packar jag med mig för lite och saknar nåt jag lämnade hemma.

Jag följer numera väderrapporten slaviskt för att veta vilka förutsättningar vi har när vi ger oss iväg söderut på onsdag. Nåja, tar vi det bara lugnt så löser det sig och enligt uppgift är det inte jättemycket snö i Halmstad, vilket jag tycker ska bli underbart!

Det var allt för nu - senare idag eller kanske imorgon lägger ja in lite foto från vår lyxutflykt till Grand Hotel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback