Skulle, borde, kunde......

.....ha bloggat om nåt viktigt, nåt som betyder nåt, nåt som intresserar den breda massan - om jag nu har nån sån som läser det jag skriver?

Men jag orkar inte! De allra flesta år har jag känt mig utvilad och redo för nya utmaningar efter sommaren.
Men inte i år. Föreningsuppdragen har så smått kommit igång och jag är redan spyfärdig!

Jag kan inte säga varför jag känner mig spyfärdig eller varför jag känner mig så nere och slut på energi just nu, men jag misstänker att det har med Halmstad att göra. Veckan "hemma" fick mig att längta efter flytt dit ner, starkare än jag känt sen jag flyttade därifrån.

Så istället för fler ord, visar jag bilder från när vi hälsade på Anna och Axel och deras lilla Wilma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Underbara bilder på er två och den lilla babyn. Man blir inte annat än glad över att se sådana små.

Jag övergav Skåne till förmån för Blekinge för några år sedan och ibland längtar man tillbaks - så jag förstår nog hur du tänker...



Kram från en som läser din blogg.



2009-08-13 @ 14:52:19
Postat av: Alla Smutsiga

Nä, du ska se att det snart känns bättre... så får du inte tänka nu när vi går in i valåret för sjutton gubbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback