Dagen efter kvällen före

När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man ibland att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är helt annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.

Citatet kommer från Nalle Puh och beskriver nog på ett ganska träffsäkert sätt gårdagskvällen!

Antingen börjar jag bli för gammal, för mogen, för mesig eller nåt annat "för"......

Jag hade nämligen inte speciellt kul alls igår kväll och tyckte de allra flesta som var med bara var jobbiga och tråkigt fulla.

Idag har det inte heller varit nån hit. Både jag och maken har gått på sparlåga hela dagen och det mest arbetssamma jag har gjort idag är att ta mig iväg till Konsum och inhandla mjölk.

Som ytterligare bonus på denna mer eller mindre misslyckade helg så bekänner jag härmed att jag inte bara en gång, utan två, har ätit pizza!!!

Imorgon väntar en hel timmes boxercise!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback