Vänner

Igår fick jag ett stort bevis på hur viktiga vänner är och att även om vi bor långt ifrån varandra och även om vi inte pratar så ofta längre, så finns vännerna där och på nåt mystiskt sätt så känner de på sig när man behöver dem som mest, även om man inte alltid orkar sträcka ut handen själv.

Mamma är sjuk - jättesjuk. Hon är kranskärls-opererad och det har tillstött komplikationer. Jag är rädd, skiträdd! Och mitt i allt det här så ska man fungera också, i alla fall förväntas det väl av en antar jag.....

Hursomhelst.....jag älskar alla mina vänner, både gamla och nya och jag tackar för ert stöd! Ni är guld värda.

Har ni en tumme över så håll den gärna för min mamma, min syster och mig!

Älskar er!



Micke Timmermann har klippt ihop filmen, av foto på vänner från förr!
Kommentarer
Postat av: Therése

Hej Veronica! Vi känner inte varandra men jag håller ändå en tumme för att din mor skall tillfriskna igen. :-) Hoppas att du får en bra helg.

2008-10-17 @ 11:50:54
Postat av: Gunilla

Samma här, men jag hoppas ändå att det ska gå väl för din mamma!

Kram

2008-10-17 @ 17:23:36
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback