Nu är det jul igen

Ja man skulle kunna tro att eländet redan är här, så fort man kliver in i en affär, vilken som helst. Jag tycker så illa om denna komersiellt söndertrasade, meningslösa helg!

Vad som händer hemma hos familjen K under julhelgen i år är fortfarande under förhandling. Nu i år, när vi kommer från tropiska breddgrader, precis innan jul, så lär jag ju få alldeles extra svårt att finna nån som helst julstämning.

Jag tror mig dock ha hittat en coping-strategi inför den för mig så förhatliga tilldragelse:


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi åker till Dalarna vi, bara jag och Petter. Har hyrt en stuga och flyr från allt... Ska bli skönt! =)

2008-10-31 @ 18:45:51
Postat av: Alina

Godagens! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-10-31 @ 18:47:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback