Bling-bling och små orange gubbar

Igår var vi hos Petra i hennes salong och fixade mina naglar inför semesterresan. Skitsnyggt som alltid!

På kvällen var det meningen att jag skulle vara gräsänska eftersom Conny hade lovat ställa upp som "lag-farsa" när Addes innebandylag skulle jobba i Kungsträdgården. Laget(eller några av dem - alla pallade tydligen inte!) var där redan i torsdags. Deras jobb var då att sätta upp tusentals små orange gubbar som Vattenfall skulle ha till en manifestation. Dessa orange gubbar blev det igår kväll sen dags att plocka ner igen.

Själv hade jag emellertid ingen som helst lust att sitta ensam hemma en lördagkväll, som tanken var, utan jag åkte in till Kungsan jag också och satt där sen och kollade på när grabbarna slet och jobbade! Ca 3 timmar senare kunde jag konstatera att det kanske inte var det mest genomtänkta jag kommit på i mitt liv! Svinkallt var det att sitta där! Men vad gör man inte för kärleken?! *S*

"For the record" kan jag meddela att det krävdes 4 filtar, 1 tjockt täcke och 1 äkta make för att få mig att tina upp sen på natten!





Kommentarer
Postat av: Lena

Fint med ringar :) Fick skära upp mina enda ringar för ett år sedan då jag svullnat av någon anledning och än är inte fingrarna riktigt bra.



Jag har fixat en tävling på bloggen :) Var med om du vill, det är enkelt :)



Kram/Lena

2008-11-17 @ 13:43:34
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback