Var fan är civilkuraget?!

För varje dag som går matas vi med mer och mer snaskiga nyheter från byn Amstetten.

Nyheter om den stackars Elisabeth, som nu tydligen alla verkar veta om, hade ett helvete, men som inte en jävla människa lyfte ett finger för att hjälpa.

Det senaste nu är att grannarna visste om att Elisabeth blev våldtagen av sin egen far upprepade gånger, men de vågade inget säga av rädsla för att bli vräkta.

 Antingen är det ju en jävla hoper fegisar eller så är det en samling människors sjuka behov av femton minuter i rampljuset. Vilket av det, det än må vara, så vill jag bara spy!

Hade jag vetat om att någon i min omedelbara närhet råkade illa ut, utan att jag hade ingripit, så inte fan hade jag gått ut med offentligt till hela världen i alla fall!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback