Utmanad

Istället för att prata om att jag fick parkeringsböter av Carpark på "min" plats här hemma igår och att jag idag har varit i kontakt med alla tänkbara kontakter jag har på Förvaltaren och på kommunen och slutligen fick boten riven samt löfte om att det inte ska hända igen, så tänkte jag svara på utmaningen från Vicki:

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:

1. Hur lång är du ? 155 cm säger passet
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag är redan tillräckligt stor, jag skulle gärna bli mindre
3. Vad pluggar du ?               Inget
4. Har du långt hår ?  nej men jag sparar
5. Vilken hårfärg har du ? mörkbrunt
6. Sminkar du dig ? ytterst sällan
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Har inga underkläder just nu....
9. Har du kysst någon idag ? Inte med tungan

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej, Gudskelov!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Det beror på humör - på mig och på dem
3. Hur många syskon har du ? 3 - En halvbror och en halvsyster samt en lillasyster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? "hejdå ha det så bra"
5. Hur många ställen har du bott på ? 8
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det beror på situationen
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Katterna
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Förra året när min syster var tärna på mitt bröllop

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? Några veckor sen
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Delade rum med Anna för några veckor sen, men det var ju inte hemma hos Anna utan på hotell
3. Har du kysst nån kompis ? ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst ? Anna och Micke
6. Vem känner dig bäst? Conny och Henrietta
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Inte hatade, men att jag inte tyckte den var snygg, ja absolut
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej det där har jag kommit över, livet är för kort.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Det hände väl i tonåren, nu ser jag ingen anledning, men det beror inte på rädsla.
2. Klä dig annorlunda ? jämfört med vad/vem?
3. Vara dig själv ? Ja - när jag vet vem jag är, vilket jag inte alltid gör.
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? jadå men vackert är det inte =)
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Kan inte alltid styra sånt
6. Pierca dig ? Jadå, har redan gjort det
7. Ha sex på offentlig plats ?  Ja
8. Vara omogen ? Ja
9. Äta småkryp ? Levande eller döda? Ser inte nyttan med det hursomhelst.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? häromdagen
2. När var du på semester senast ? Gotland i somras
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Blå och vit
4. Är ditt hår tråkigt ? Just nu när det är på utväxt, ja.
5. Vem såg dig naken senast ? min assistent imorse
6. Hur ofta duschar du? Varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Jag la mig 20.30 och kollade TV
Kommentarer
Postat av: sussie

DIG:



1. Hur lång är du ? 160 cm säger passet

2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag är redan tillräckligt stor, jag skulle gärna bli mindre

3. Vad pluggar du ? Inget

4. Har du långt hår ? nej men jag sparar

5. Vilken hårfärg har du ? svart

6. Sminkar du dig ? ja alltid

7. Har du haft sex senaste månaden? Ja

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? ljusblå

9. Har du kysst någon idag ? japp min älskade man



FAMILJ:



1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej, Gudskelov!

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?Ingen av dom

3. Hur många syskon har du ? 4- En hel bror och 3 halv systrar

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? "hejdå ha det så bra"

5. Hur många ställen har du bott på ? gällivare kiruna motala skinnskatteberg stockholm mera glömt vilka

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det beror på situationen, mest min mor.

7. Vilken familjemedlem är snällast ? min man i nuvarade familj men förr måst bli min halv syster

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? ???? kommer inte ihåg när . sorry



KOMPISAR:



1. När var du senast med nån kompis ? Alltid med min man som är in bästa kompis men om inte han räknas så får det bli förra helgen med Kane. Kram

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? nej du var ett tag sen

3. Har du kysst nån kompis ? ja

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Ja

5. Vem har du varit kompis med längst ? Ulli min allra käraste vän

6. Vem känner dig bäst? Peter och Ulli

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Inte hatade, men att jag inte tyckte den var snygg, ja absolut

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej det där har jag kommit över, livet är för kort.



VÅGAR DU:



1. Skrika åt dina föräldrar ? Har inget behov av det men visst skulle man vilja att dom vaknade upp.

2. Klä dig annorlunda ? jämfört med vad/vem?

3. Vara dig själv ? Ja - när jag vet vem jag är, vilket jag inte alltid gör.

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? jadå men vackert är det inte =)

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Kan inte alltid styra sånt; sen när kan man styra såna reflexer? fiser när det ligger och trycker på . haaha

6. Pierca dig ? Jadå, har redan gjort det

7. Ha sex på offentlig plats ? Ja

8. Vara omogen ? Ja

9. Äta småkryp ? Levande eller döda? Ser inte nyttan med det hursomhelst.Never sa en bäver haahahaha



DIVERSE:



1. När tuggade du tuggummi senast ? Alltid

2. När var du på semester senast ? landet i helgen

3. Vilken färg är det på din tandborste ? rosa och lila

4. Är ditt hår tråkigt ? Just nu när det är på utväxt, ja.

5. Vem såg dig naken senast ? min man

6. Hur ofta duschar du? Varje dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? snart ! go natt

2008-05-19 @ 23:11:05
Postat av: Mirro

till höger om youtube inlägget finns det en html -kod.. kopiera den, när du har tagit upp ett nytt inlägg i bloggen trycker du på "html" som är brevid trädet som du infogar bilder med, klistrar in länken där, och uppdaterar, så kommer videon i inlägget.Kram

2008-05-21 @ 10:57:34
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback