Rapport från födelsedagen

Min 36:e födelsedag går till historien som en av de allra bästa!! Födelsedags-hälsningar i form av sms, telefonsamtal, kort, blommor, kramar och blogg-inlägg haglade över mig hela dagen och jag njöt i fulla drag! *S*

Killarna gjorde, som utlovat, middag till mig(och sig själva också såklart!) - det vankades gnocci-gratäng och det var underbart gott! Diska slapp jag också!

Till efterrätt blev det tårta - en tårta som jag lite våghalsigt hade experimenterat fram på förmiddagen. Jättelyckat resultat!

I present av käre maken fick jag ett helt coctail-set, med tillhörande coctail-glas från
Kosta Boda och en bok fullproppad med recept på en massa coctails, shots och drinkar.
- Här ska provas!! Det första jag som nybliven bartender lyckades tota ihop var varsin Cosmopolitan till mig och maken. Efter ett par mindre lyckade resultat(även om de också slank ner), så sitter det klockrent nu! *S*

Här följer lite bilder. Eftersom hela familjen är kamera-skygga *hhmm*, så finns ingen av oss med på bilderna:






Tack alla för en underbar dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback