Ny tatuering!

Nu har det äntligen blivit av!! Jag har gjort min efterlängtade tatuering. Mirro, Carmen och Pia var med mig, när jag satt och "plågade" mig hos Sebbe i hans jättefina studio

Medan jag satt där och skinnet sved och nålen brummade i öronen, så skallen vibrerade *S* så tänkte jag på nästa tatuering jag ska göra.

Jag har hittat en studio och en tatuerare som jag absolut skulle återvända till, så kanske jag har öppnat Pandora's ask, vem vet?




Såhär snygg blev tatueringen - så så stolt över mig själv att jag pallade - för ONT gjorde det, det kan jag lova!

image124
Kommentarer
Postat av: Jennie Målarkludda

Najjs bejbi! Gaddning är som droger, man blir beroende!!

2008-05-02 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback