I sanning en hjältinna!

Niklas och Kickis lilla Hanna blir sex år imorgon. Jag kommer så väl ihåg när jag och Niklas satt i bilen upp till skolan i Växjö och han är fullkomligt sprickfärdig av längtan att få tala om att han ska bli pappa för första gången!!

Han är en kille född till make och far och jag var så glad för hans och Kickis skull!
Det blev en liten tjej och 3 år senare kom ytterligare en, lilla Sara.

Så flyttade jag så småningom iväg från Halmstad och tappade kontakten med Niklas
- det blir väl så när var och en har sitt, inte så konstigt egentligen, men likafullt tråkigt.

Fick av min svägerska veta, för ett tag sen, att Hanna var jättesjuk. Ville inte störa Niklas och Kicki genom att ringa, så jag SMS:ade dem och fick veta att Hanna kämpade på som fan, i sviterna efter en hjärntumör.

Idag publicerar Hallandsposten en gratulationsartikel med Hanna.

Den ungen är i sanning min hjältinna!! Grattis Hanna på 6-årsdagen imorgon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback