Bak-dag

I dagarna stundar födelsedag och för detta ändamål hade jag föresatt mig att bli ordentligt huslig och baka massa kakor! Inte för att jag egentligen har lust att fortsätta fira det faktum att jag ständigt blir äldre, men i alla fall....kakor är ju gott! *S*

Vilken otrolig tur att jag har en assistent, som visade sig vara en jävel på att baka bullar, för mina kan man använda som ammunition!

Men en hejare på andra sorters kakor är jag, så det blev en hel del sorter bakade igår och här nedan följer en del bildbevis på detta.

image128
Detta är bara en bråkdel av alla bullar som blev bakta igår



Hallongrottor och Kärleksmums
Kommentarer
Postat av: Petra

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Hur kunde jag glömma *slår mig för pannan* Förlåt massor och ännu mera grattis!!

Kramar P.

2008-05-13 @ 22:00:15
URL: http://artificiellblond.blogg.se
Postat av: Veronica

*S* Ingen fara på taket. Jag fyller inte förrän imorgon(15e)...och förresten så fyller jag ju inte år längre, det var bara en legitim anledning att baka kakor *S*.....Tack tack tack hursomhelst!

2008-05-14 @ 09:38:09
URL: http://vejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback