Shit vad gammal jag är!

Eller egentligen är jag inte det, jag är 36 år i år, men med två tonåringar i huset så måste jag säga att jag ibland känner mig som värsta gamla kärringen!

Ett praktexempel på det var igår när Andreas stolt kom hem och visade upp sina nya jeans. Evisu jeans heter de visst och ser ur som vanliga, extremt, extremt för stora jeans, med ett stort jävla "M" målat i arslet! Hur snyggt är det - allvarligt talat!!

Jag har ingen aning om vad de kostade men jag är helt säker på att jag hade kunnat spara många slantar åt honom genom att köpa jeansen på GeKås, målarfärg på Bauhaus och fixat till dem själv!

På min tid(bara det uttrycket - hallååå!!) var det lappade och trasiga jeans som gällde.
Mamma lät mig ha vilka jeans jag ville, men bara under förutsättning att det inte var när jag var ute tillsammans med henne.
Lite så kände jag med Andreas jeans.

Men men alla får ju ha sin smak - och så även jag, även om det gör mig till en tråkig gammal kärring! *S*


image87
Evisu Jeans
Kommentarer
Postat av: Emma W

Fy, vilka hemska jeans... Den åsikten har inte med åldern att göra tror jag... =)

2008-03-07 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback