Bakfull!

Egentligen är det nog ett "understatement". Jag har Milleniets värsta baksmälla - garanterat!

Igår var Conny och jag i Jakobsberg och bowlade med Connys jobbarkompisar. Först hade vi lite förfest hemma hos Roger och Tina i Rissne - supertrevligt!
Detta är första gången på 4 år i Stockholm som vi faktiskt gick ut med ett stort kompisgäng och hade kul - fan vad jag har saknat det!

Connys jobbarkompisar var jättegoa och alla kom fram och tog i hand och vi skrattade, dansade och drack till långt in på natten. Allt var helt perfekt!

-Men det finns ju alltid baksidor med allt och så även idag! Jag ligger här klockan halv fem på eftermiddagen, med en blöt handduk på huvudet och med en likaledes bakfull make jämte mig.

Men kul var det! *S*


image98 image99
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback