Imorgon är en annan dag

Veronica, anno 2002:





Veronica, anno 2008:




Det står härmed pinsamt klart för mig, att jag måste gå ner i vikt!!

Petra lyckades gå ner 6 kg på 2 veckor med en mirakelkur. Jag ska också ta itu med den....sen.....

Men; det är ju så jävla gott att ta en cider, eller två, eller fler, i sommarvärmen.

Lika gott är det att äta en god, marinerad köttbit till dessa cider.

Sen finns det ju en massa annat gott som alltid, alltid kommer ivägen för mina bantar-planer!

I övermorgon ska jag vara med på en TV-inspelning.

Är det fysiskt möjligt att gå ner 30 kg på två dagar? Nähä...skulle inte tro det heller.

Så då får jag börja banta, sen, imorgon,  en annan dag.....



Kommentarer
Postat av: Petra

Fråga är Veronica: På vilken bild ser du lyckligast ut? Då eller nu? Jag kan ju bara säga att den äkta lyckan är mer uppenbar på det nytagna fotot!



Stor kram Petra

2008-06-25 @ 20:59:01
URL: http://artificiellblond.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad gulligt sagt! Tack! Stor kram!

2008-06-25 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback