Snacka kontraster!

Nu är vi hemma igen!

Semestern var helt underbar!

Och nu är man hårt och brutalt inkastad i verklighetens gråkalla stenvägg! Jag hatar verkligen kyla och rugg - fy fan!

Jag fryser ända in i märgen!

Dessutom har jag varit både hos tandhygienist och tandläkare idag!
Kanske onödigt att påpeka att jag har ONT just nu!!

 Kanske bra förresten, att jag inte har nån som helst lust att stoppa nåt i munnen, för dieten blev ju "shot to hell" på semestern! Jag har inte varit och vägt mig än men jag har en känsla av att målet jag satte upp innan resan - att inte ha gått upp nåt - inte är uppfyllt.

Och nu kommer julen också, med stormsteg!

Det är absolut ingen hemlighet att jag får allergisk reaktion och hyperventilerar vid blotta tanken på julen, men lik förbannat står jag där år efter år, fixar med juldukar, dekorerar och skriver julkort.
Och så julmaten då förstås också! Det är julbord hit och julluncher dit, så den där dieten den lär väl få vänta till sen...som så mycket annat.

Förlåt detta deppiga inlägg, men jag hade mycket hellre varit i Karibien eller för den delen Miami än här i kalla, gråa Sumpan!
Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken härlig resa ni gjort!!! Fina bilder!! Kram från New York

2008-12-10 @ 14:45:11
Postat av: Veronica

Rätt kallt i NY också va? =)

Hoppas du har det bra! Kram

2008-12-10 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback