Sent ska syndaren vakna

Fan vet om jag inte har råkat bli smittad i alla fall!

Smittad av den där julkänslan som verkar gå som en löpeld, värre än kräksjukan, över landet. Även om ekonomerna och handlarna spår sämre köplust hos folket till följd av krisen, så tror jag inte riktigt på det. Ingenting verkar trigga oss så som julen kan!

Hemma hos familjen K går nog julen ändå på halvfart, men för att vara mig så känns det rätt mycket ändå.

Stackars adventsljusstaken har bara fått två ljus i år och tomtarna ligger tryggt och sover i sina silkespapper.
Gardiner och  elektriska adventsljusstakar är dock på plats.

Och imorgon ska det handlas - julklappar - trots att jag svurit på att "i år blir det minsann inga julklappar".

Men så kom Adde och Jossan med en julklapp och en kram idag och då smälter t om en bitterf***a som jag! *S*

Jag ser fram emot julafton nu. Det ska bli roligt att sitta där i Hässelby och inmundiga Pers hemmagjorda sill och skölja ner densamma med min Hallands Fläder!

Så härmed vill jag ha sagt: Jag underkastar mig julen! Sent ska syndaren vakna!

God Jul i slott och koja!

Kommentarer
Postat av: hd

hej veronica, roligt att se din blogg och god jul!

2008-12-23 @ 22:32:04
URL: http://helenaduroj.blogspot.com
Postat av: Jennie

God jul och gott nytt år!!!!!!!!!!!

Kram

2008-12-24 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback