OSis

Nu har OS i Peking inletts. Kollade invigningen(lite av den - den var ju evighetslåååååång....) igår och blev impad av fyrverkeriet på slutet. Hörde på nyheterna idag att man hade smällt upp ett antal raketer innan invigningen för att skingra de regntunga molnen ovanför Peking. Det resulterade i uppehåll i Peking, men typ översvämning i grannstäderna - shysst!

Jag som annars är väldigt sportintresserad, måste erkänna att detta OS har intresserat mig väldigt lite! Det har väl berott på alla domedags-rubriker vi har matats med om svenskarnas skadeläge, kan jag tro.

Hursomhelst, nu när regn och moln avlöser varandra här ute på Ön och TV-boxen enbart visar 1an, 2an, 4an och 6an så lär det väl bli en hel del OS-tittande ändå kan jag tro.

Meterologerna lovar sol i nästa vecka i alla fall.

Annars får vi väl ut och smälla upp lite raketer, så det blir översvämning i Tallinn! *S*

                                       
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback