Vårsol, workout och Eagles

Livet kunde knappast vara bättre just nu - skulle vara om jag fick ett jobb då, men annars så mår jag hur bra som helst just nu!
Jag har ganska länge letat med ljus och lykta efter en träningsform som jag inte ruttnar på efter en vecka och nu har jag hittat en!
Spinalis har börjat med workout - ett 1-timmespass tisdagar och torsdagar.
Jag var där i torsdags och hamnade av en händelse på ett workoutpass och det var skitkul!
Jag köpte genast ett gymkort och nu har jag alltså satt igång på riktigt. Hur intensiv kardio som helst, jag trodde slutet var nära flera gånger! *S* Jag brukar aldrig svettas, men jag formligen dröp av svett efter passet och jag mådde jättebra!

Vårsolen har nu äntligen infunnit sig -måtte den bara få stanna kvar ett tag nu, jag är så jävla trött på vinter och mörker nu!

I söndags var Conny och jag på Globen och såg Eagles. Biljetterna beställde vi tidigare samma vecka och när jag gjorde det, insåg jag hur lyckligt lottad jag är som bor där jag bor! Här kan jag alltså precis när som helst få ta del av allt som Stockholm med omnejd har att erbjuda utan att behöva planera i flera månader i förväg. Det är stort för en lantis som jag! *S*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback