Måndag och Fredag

Vart tar alla andra dagar vägen?

Just nu känns det som om veckorna bara består av måndag och fredag. Jag har sjukt mycket att göra hela tiden och skulle jag få ett jobb nu så veti fan vart jag skulle klämma in det nånstans! *S* Jag satt och skrev i min kalender för månaden, med allt jag hittills vet och det blev banne mig nåt varenda dag. Så att vara arbetslös är inget som passiviserar mig i alla fall, den saken är ju säker! =)

Det jag fyller mina veckor med just nu är läxhjälp, styrelseuppdrag samt workout. Under helgerna så myser jag med gubben och går på konsert, stand-up eller restaurang. Med andra ord får hjärnan sitt, kroppen sitt och själen sitt. Resultat: Jag mår toppen!



image102
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback