Kul lista

Under stundom dimper det ner ett och annat mail som uppmanar mig att lista ett och annat, i syfte att personen som skickat det ska lära känna mig lite bättre. Ibland kan även såna listor hamna på bloggar, som denna och som Vickys, som jag har snott följande av:
(svaren är dock mina egna)


Hur gammal är du om fem år?

41 år...*huah*

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min man


Hur lång är du?
Enligt passet 155 cm


Vilken är den senaste filmen du sett?
Bee Movie


Vem ringde du senast?
Conny


Vem ringde dig senast?
Conny


Hur löd det senaste sms:et du fick?
minns inte


Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms oftast

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda


Vilken ögonfärg har du?
Blå


Vilken är din favoritjulsång?
God rest ye merry gentlemen


Vilken plats föredrar du minst?
nåt kallt ställe


Vart är du om 10 år?
Kunde vara trevligt att bo där jag bor, med förbättrad standard

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det var nåt knäppt Conny gjorde, minns inte vad det var, men roligt var det :o)


Hur stor är din säng?
160 cm


Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan


Är du social?
Ja det vill jag nog hävda att jag är

Tycker du om att mysa/kela?
Ja massor

Vill du ha barn?
Nej, jag har landat i beslutet att låta andra befolka världen

Har du åkt ambulans?
Ja otaliga gånger, speciellt 2007


Vad spenderar du helst pengar på?
Restaurang


Vem är den roligaste människan du känner?
Jag känner många som är roliga i olika situationer

Är du en flirtig person?
Ja det är jag.

Dansar du i bilen?
I min Ford kan man göra många saker, men dansa är inte en av dem......


Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback