Sagan om stenarna som inte ville försvinna

Idag....Idag äntligen skulle jag få nåt som helst besked om och framförallt när de här förbannade helvetes jävla stenarna ska tas ur min kropp och lämna mig ifred! Jag hade tid på KS kl. 11 så jag fick lite sovmorgon eftersom jag inte tyckte det var speciellt rationellt att först åka tvärs genom stan, jobba en timme, sen samma väg tillbaka till KS och sen ytterligare en gång till genom stan och ut till Globen. När jag, med viss förväntan, kom in till doktorn(aldrig förr träffat honom för övrigt), togs både jag och mina uppbyggda förväntningar jäkligt snabbt ner på jorden igen! Doktorn frågade mig vad jag gjorde där och han satt och lästa mina journaler samtidigt som jag satt där och med all önskvärd tydlighet började jag inse att jag inte skulle få nån hjälp att få bort stenarna den här dagen heller!! Fuck Vårdgarantin och FUCK KS!!!


Ja, jag VET att det är barnsligt och inte ett dugg kostruktivt, men jag är skittrött på att det aldrig aldrig aldrig händer nåt!!!
Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår det. Att det ska vara så himla svårt? Hoppas det löser sig med jobbet också!

2007-09-20 @ 08:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback