Dan före dan....och sen då?

Jag är verkligen helt tom på känslor inför julen! Fast jag är fullproppad med mat samtidigt, så det är motstridiga känslor som bråkar i min kropp(främst i magen!) Jag har sovit illa de senaste veckorna, drömmer jätteskumt och ju mer jag äter, desto konstigare blir drömmarna - Prinskorvs-dilerium eller nåt har jag nog.........

Hursomhelst, imorgon infaller den! Årets, för mig, mest överskattade dag! Ett julbord till(mitt tredje i år!) ska klaras av, sen Kalle Anka( i och för sig ganska harmlöst och gulligt, speciellt tomten i början som säger "say mamma"), påtvingat prat om ingenting, sen hem och sova, proppmätt! Vilket jävla i-landsproblem egentligen!! Klaga på att man har för mycket mat att äta! Men det är egentligen hela min poäng med julen: Tagga ner, ta det lugnt, koppla av, ta inte i så jäkla mycket! Nånstans på vägen, för längesen, slutade julen bli rolig och förväntansfull och övergick bara till att bli en dag i almanackan som vilken som helst, men med allt det där påtvingade skitet! Och nej jag kan inte värja mig - tro mig, jag har försökt!

Well, well, 24 timmar kvar, sen är det över!
Kommentarer
Postat av: Jennie

Gott nytt år!!! Hoppas allt är bra med dig!! Kul att Mirro har börjat jobba hos dig!!
Kram

2007-12-29 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback