Välkommen till min nya blogg!

........eller nygamla kanske man ska säga. Jag startade blogg för några månader sen, men så slutade jag plötsligt, bara för att.....Jag gör ofta så kan jag tänka, när jag tänker tillbaka på mitt liv hittills. Jag brukar använda en stryk-korg som metafor för mitt liv. Jag kan sätta igång och stryka och ha alldeles knök-fullt i korgen. Så när jag har sisådär 4 plagg kvar, så slutar jag - stänger av strykjärnet, packar ihop strykbrädan och ställer in den i skåpet igen.

Jag gjorde så med min utbildning t ex. Jag läste 3 år på universitetet. Jag tog alla kurser, men tentade av nån anledning inte ekonomin, på 5 poäng. Dessa 5 poäng satt sen som en nagel i ögat på mig i fyra år tills jag förra sommaren läste juridik 10 poäng och därmed kunde jag få min fil.kand. i socialt arbete - Det dittills största som hänt mig! Det absolut största som hänt mig, hände tidigare i somras - Jag gifte mig! Du som läste min blogg innan jag stängde ner den, har kunnat läsa om förberedelserna före bröllopet och själva dagen D. Ni andra får ana hur det var *L*. Nåväl, nu är jag tillbaka igen och jag har förstått att det finns de som har saknat mig! Jag ger er härmed mitt ord på att jag nu ska hänga kvar; genom skrivkramper, dåligt självförtroende, sorger och glädjeämnen ska jag finnas här och ge min syn på saker och ting! Välkommen!
Kommentarer
Postat av: myran

SKÖNT och KUL att du börjar igen. saknat din blogg. kram kram myran

2007-08-19 @ 15:09:08
Postat av: Miss P

Välkommen tillbaka! =)

2007-08-19 @ 15:28:51
URL: http://artificiellblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback