Boktips

Nu när bloggen i princip har tagit semester och det är tämligen lugn och ro i mitt liv, tänkte jag passa på och läsa ikapp några av alla de pocketböcker som jag har liggande.

Jag är medlem i en pocketklubb och varje månad dimper det ner en ny, bra bok, som jag tänker att
den ska jag ta mig an snart
. Det är bara det att det där "snart" dröjer längre och längre.

Jag är periodare när det gäller böcker och  fram tills nu har jag varit inne i en svacka med bokläsandet ganska länge.

Men nu är det slut! Just nu läser jag:



Jag verkar vara den sista i världen som läst boken, men strunt samma! Bra är den i alla fall! Får se om jag ser filmen sen, det har ju en tendens att förstöra boken....

På min bok-lista i sommar ligger även:













Ja som synes har jag en hel del att göra, så därför får bloggandet stryka på foten. Men nu har du ju också fått lite läs-tips!

Ha det skönt i sommar-värmen!

Kommentarer
Postat av: Jennie Målarkludda

Har just läst ut "14 år till salu". Den var fruktansvärd... "Svarta vykort" är en sorglig historia, men nu har de i alla fall fått bli föräldrar till sist. Ha en skön läs-sommar! KRAM

2009-06-29 @ 23:30:24
Postat av: Alla Smutsiga

Ser ut ungefär som min sommarlista...med några undantag och tillägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback