Mmmm...jorååå, såatt...eeehhh...

Trots att jag är sängliggande det mesta av tiden, så försökte jag verkligen mitt yttersta för att vi skulle få fira vår 5-årsdag på ett så bra sätt som möjligt.

Det gjorde Conny också!

Mitt på dagen ringde det på dörren och utanför stod ett blomsterbud med en bukett av de längsta och rödaste rosorna jag nånsin har sett!

Innan Conny kom hem, gick jag upp ur sängen och Pia och jag dukade fint i köket och la champagnen på kylning.

Just den flaskan fick vi av hotellet där vi tillbringade bröllopsnatten, men vi hade redan druckit så mycket den kvällen så vi tog med flaskan hem för att spara till ett speciellt tillfälle - och det var det ju verkligen igår!

Conny hämtade mat på Elektra innan han kom hem från jobbet.

Trots att min hjärna och mitt hjärta så gärna ville vara uppe, ville sitta med min älskade vid bordet, dricka skumpa och äta romantisk middag, så pallade inte min kropp mer än 20 minuter!

Jag grät som ett barn för att jag inte orkade vara uppe mer!

Conny bara la armarna om mig, ledde in mig till sängen, la mig tillrätta och sen hämtade han in all mat och dricka till sängen och så hade vi picknick där istället.

Det är inte särskilt svårt att förstå varför jag älskar honom så mycket!




Mot okända hav - Marie Fredriksson. En av mina absoluta favoriter, spelades på vårt bröllop.

Såhär fin blev dukningen:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback