New York New York

Som vanligt när jag mår skit, så måste jag ha nåt kul att se fram emot.

Därför har jag och maken börjat prata semester. Vi har sen innan bestämt att vi ska bila tvärsöver Amerika om tre år - när jag fyller 40 år, Conny fyller 45 och vi firar 5-årig bröllopsdag.

Men tre år är en ganska lång tid, så därför planerar vi nu att åka på en två-veckors semester till New York nästa sommar. Jag har ju redan varit i New York, men har flera gånger sagt att jag vill åka dit igen med min själs älskade.

Nu ser det alltså ut som om det skulle kunna bli verklighet.

Just nu ligger jag och kollar runt lite på resor och hotell. En sak vet jag i alla fall: Vi kommer aldrig att åka med Air France igen!!



Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

ha en bra onsdag :)







BEHÖVER DU HJÄLP MED EN SNYGG BLOGG-DESIGN? KLICKA DÅ IN PÅ MIN BLOGG

2009-02-11 @ 13:04:45
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Vore kul om ni kom hit så kan jag guida er runt :)

2009-02-15 @ 23:15:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback