Glad för så lite

När man, som jag, tvingas stanna upp mitt i allt och liksom sätta livet på paus, så blir småsaker, som jag annars tar helt för givet, jättestora och viktiga!

Idag efter att ha sovit större delen av förmiddagen, tog jag mig upp för att duscha.

Ingen större grej kan tyckas - sånt gör man ju varje dag! För mig tog det en bra stund att ta mig upp ur sängen och in i duschen. Väl där lät jag vattnet rinna och liksom skölja av mig allt jobbigt!

Jag skrubbade kroppen med havssaltet jag köpte i USA - skrubba, skrubba, skrubba bort all frustration som byggts upp inom mig.
Sen skölja med varmt härligt vatten - länge!

Nu är jag tillbaka i den nybäddade, fräscha sängen igen.

Jag är glad mitt i allt.

Glad att jag kan uppskatta det lilla i livet. Det är bara på det sättet jag kan se det stora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback