Fredagen den 13:e

Traditionellt sett är ju fredagen den 13:e otursdagen nummer ett.

Personligen känner ju jag att de allra flesta dagarna de senaste månaderna har varit mina otursdagar. Så därför har jag bestämt mig för att nu vänder det!

Fredagen den 13 februari 2009 blir härmed dagen då de mörka slöjorna lyftes från mitt ansikte, den tunga blöta filten som omslutit mig så länge har torkat och lyfts bort. Luften som varit tung att andas, blir från och med idag lätt, frisk och fräsch.

Jag tror stenhårt på tankens makt och från och med idag har mitt fokus skiftat. Jag har varit nere i skiten länge nog. Dags att se ljuset. Det måste ju vända nångång - varför inte idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback