Bilder från gårdagen

Igår var vi, som sagt, på Ulla Winbladh och åt jättegod middag! För första gången i mitt snart 37-åriga liv fick jag dessutom känna på hur det kändes att vara typ Angelina Jolie, Victoria Beckham eller nån annan dignitet.

Vi hade nämligen hela restaurangen för oss själva! Tydligen är det så att hela Stockholm emigrerar norrut när det är sportlov och då avfolkas bland annat Djurgården och restaurangerna där gapar tomma.

Oss gjorde det dock ingenting, det var lugnt och skönt och vi fick tid att både småprata med personalen och också sitta som Lady och Lufsen och titta varandra djupt i ögonen!

Notering till mig själv: Nästa gång ska jag beställa barnportioner till mig - Conny åt upp all sin egen mat och så gav jag honom halva mina portioner också. Folk som ser oss tror förmodligen att det är jag som käkar upp hans mat, men det är faktiskt tvärtom! *S*

Nåväl, här kommer bilderna från igår:


Helt ensamma var vi

Skum belysning, jag vet, men fin var han maken, i nya stassen!


Frun i egen hög person! *S*




Kommentarer
Postat av: Jennie Målarkludda

Åh vad mysigt och vad fina ni är! Hoppas det var så gott som det ser ut dreglar

2009-02-28 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback