Äntligen!!!!

.....får jag komma hem!

När min doktorn rondade imorse så frågade hon hur det var. -Tröstlöst, blev mitt svar. Det blir inte bättre med värken i sidan och det kommer inte att bli bättre så länge slangen är kvar.

Något uppgiven konstaterade fru doktorn då att nu får det vara bra. Jag ska göra en datortomagrafi förhoppningsvis idag och efter det ska de dra slangen och jag är fri att gå hem!!

Jag kan knappt tro att det är sant, förrän jag ligger i min älskades famn med mina underbara katter runt mig!

På grund av den här världsfrånvända bubblan som jag har levt i en lång tid nu så glömmer jag saker.
Bland annat glömde jag bort Petras fyrtioandra födelsedag igår. Förlåt och stort grattis i efterskott!



Petra och sötnöten Carmen. Bilden kärleksfullt lånad av Artificiellblond
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback