Nyårslöfta mig hit och nyårslöfta mig dit!

Årets sista dag. 2009 kommer att gå till min personliga historia som ett av de sämre åren. Mycket sjukdomar och mycket sorger och elände.

Men som tur är har det balanserats upp av en del glädjehändelser och framför allt av mycket kärlek!

Såhär på årets sista dag fylls media av krönikor över det gamla och löften inför det nya. Frågan för dagen: Vad har du för nyårslöfte?

Bara genom att se på mig torde mitt självklaraste löfte ha med vikten att göra...om att tappa den då, alltså.

Nåja, just den grejen får jag väl se om jag klarar av, jag säger inget så har jag ingenting sagt.

Däremot så tänker jag avge löftet att leva livet fullt ut inspirerat av KÄRLEKEN. Det blir mitt löfte och mitt mantra inför 2010.

GOTT NYTT ÅR!
SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback