Fan i helvetes jävla skit!

Starka ord, jag vet, men....

Nu är jag förbannad! Jag har verkligen passat på vad jag har ätit, sen dietperioden slutade för två veckor sen! Jag har gått lite utanför ramarna vid 4 tillfällen, men inget allvarligt och jag har snart varit tillbaka in i fållan igen. Ändå visade vågen idag en uppgång med 2 kilo!!!!!

Redan innan jag åkte till Spinalis idag, hade jag bestämt mig för att köra en dietperiod till, med början idag. Nånstans kände jag väl på mig att vågen skulle håna mig, jag vet inte.....Men nu är jag mer laddad än nånsin! Fan också!! Detta är ju i längden knappast nåt liv heller! Jag måste väl kunna unna mig ett par glas vin en helg - allvarligt talat!!

Nåja, åter till dieten, med spenat och ägg på lunch-menyn idag. *Suck*

Tur man vet att det betalar sig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Problemet med såna snabbdieter är ju tyvärr att man ofta går upp de kilon man tappat igen, så fort man börjar äta normalt. Det enda rätta är nog att byta vanor helt... Tyvärr. Jag håller på med det nu själv, och det är inte så himla kul. Viktnedgången kommer ju definitivt inte lika fort, men förhoppningsvis är den i allafall bestående.

2008-09-10 @ 16:42:13
Postat av: Veronica

Grejen är den att jag verkligen inte har gått tillbaka till som det var innan, jag har kört på samma linje i princip. Att man ökar något det är man väl beredd på men 2 kg är ändå rätt mycket.



2008-09-10 @ 18:56:33
Postat av: Petra

Ta det lugnt!!! Det beror på vilken period i månaden åxå, inte bara vad du ätit! PMS väger minst 2 kg, tro mig! =)Några glas vin då och då är bara nyttigt, speciellt rött! Strunta i alla kolhydraterna ett tag till men kör absolut inte dieten igen!



Kramar från Flitiga Lisa med lössen!

2008-09-10 @ 20:39:58
URL: http://artificiellblond.blogg.se/
Postat av: Therése

Hej! Jag hittade din underbara blogg via portalen funktionshinder.se och jag har nu suttit och läst en bra stund. Lycka till med ditt viktminskande! Jag är i samma behov och vi kanske kan peppa varandra. Hör gärna av dig till mig!

2008-09-11 @ 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback